Top Groups

Discussions

New Front Ensemble Étude!

    A front ensemble lot tune! It has sound effects and panned audio! MANY time signatures (9 to be exact) and it sounds spectacular! You wouldn't wanna click away! Enjoy!  

https://musescore.com/kenandpete/trilogy-of-nature-i-storm-front-ensemble-etude
Be sure to like, critique, and follow! Also, check out our penultimate project, Never Forget! 
https://musescore.com/kenandpete/never-forget-an-indoor-percussion-show-full-version

What are y'all favorite artists/songs?

I really really like Disney music in general. (don't judge even tho I'm a teen) XD. I also like Imagine Dragons and Twenty One Pilots. I don't really have a favorite song tho....... Also, help. I've been bored lately and do y'all have any cheesy/corny jokes? LOL. Follow me on ROBLOX: smartypants0926. I haven't been active lately cause my dad blocked Roblox sooo. But my friend is helping me earn money on certain games while I am gone. CYAAAAA LATer!!! 

Voicings on Scores

It would be nice to see organ voicings/stop settings on more scores. If using GrandOrgue or Hauptwerk, the organ selected and its stops would be interesting.

As someone just starting my journey with pipe organs, it would be helpful to hear how others select which stops are used in absence of marked directions from the composer or when the recommended stop is not available.